i-landsproblem

Jag har fått ett sånt där jobbigt i-landsproblem. Som INTE är särskilt vanligt för mig som biter på naglarna.
Mina tumnaglar har blivit så långa att det är svårt att skriva sms på mobilen.
Typ varning på det.
Men jag vill inte klippa dem, när de nu för en gångs skull vuxit till sig lite grann.
Några råd hur man ska göra? Eller något speciellt sätt man kan trycka på knapparna utan att det är jobbigt för tumnaglarna?
Alla förslag mottages tacksamt.

Förresten hade vi en underbar kampanjdag i Helsingborg idag!
Helsingborgs Dagblad kom dit och förhoppningsvis blir det en bra artikel i tidningen imorgon, som det blev i Skånskan idag :D

Nu ska jag nog ge mig ut o springa en runda idag igen.
Har ju ändå inget annat att göra.

Kommentarer
Postat av: gish

Jag har samma problem ;) Men jag trycker med "tumflatan", det är skit klyddigt men när du väl vant dig vid det kommer det kännas SKIT dumt när du tar bort nageln. Hihi.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback