I väntan på att tvätten ska torka klart...

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
1. Valombudsman för Centerkvinnorna (nuvarande...)
2. Ombudsman för CUF
3. Fritidspedagog/lärare (vikarie då och då)
4. Bönplockare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Notting Hill
2. Så som i himmelen
3. Grease
4. Fucking Åmål

Fyra städer jag har bott i:
1. Hökerum (stad?)
2. Arrie (eeeh ännu mindre stad... haha)
3. Bollerup (okej nu börjar det nästan bli lite löjligt här va..)
4. Malmö (ok, det ÄR i alla fall en stad)

Fyra TV serier jag gärna ser:
1. Scrubs
2. Vänner
3. vet ej
4. kollar inte på tv så mycket

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Ö-vik (hälsa på min Hanna)
2. Paris
3. Helsingör (spritförrådet börjar bli tomt, japp)
4. Tivoli i Köpenhamn

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1.
Giselas blogg
2. Aftonbladet
3. Brorsans blogg
4. Min blogg

Fyra favoriträtter:
1. Allt som e grillat! Flintastek, köttbitar, grillspett... you name it!
2. Sötsur gryta
3. Mina thaigrytor
4. Ugnsstekta rotfrukter med rabarberchutnet

Fyra ställen där jag stortrivs:
1. Rönnen 
2. Landet hos mamma o pappa. Tystnaden...
3. Kåren på onsdagarna :P
4. Västkusten... fina killar :)

Nu är klockan tre, dags att hämta tvätten.
Sen iväg till jobbet igen.
Möte ikväll.
Hoppas det inte blir alltför sent bara...

Kommentarer
Postat av: gish

jag känner mig otroligt hedrad av att vara med på din lista! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback