Småland

I helgen har vi varit i Småland hos Kents föräldrar.
Har varit en jätterolig/mysig helg som alltid!

I lördags var vi ute och gick i skogen. Njöt av det fina vädretoch av naturen. Jag kände mig som värsta friluftsmänniskan eftersom jag så sällan är i skog :P Det var mysigt. Luktade gott av gran och tall. :)
Sen på eftermiddagen startade Kent upp sin motorcykel för första gången i år och så gav vi oss iväg o åkte en runda. Såå härligt! Jag älskar att åka motorcykel :) Ska få prova att köra den nån gång men frågan rä om jag v¨gar, den e skiiitstor, väger över 200 kg....
På kvällen var vi hos Kents brorsa. Spelade tv-spel (jag e grym på rally!!) och hjälpte Evelina att göra örhängen. Blev lite fyrmansvist med som inte gick så jättebra och sen åkte vi hem för å se på Grease, men iaf jag somnade snabbt....

Söndagen bjöd på sovmorgon, sen spelade vi fyrmansvist med Kents föräldrar. Gick inte så jättebra då heller, men vi vann i alla fall en av tre omgångar. Sen gick vi en slinga ute i skogen, ett motionsspår. Det var skönt, varmt ute med men verkade jobbigt att springa i e backarna :P När vi kom hem njöt vi av solen och sen åkte vi ner till Växjö för att titta på universitetsområdet och köpa tågbiljett till mig. Universitetsområdet verkade jättefint! Var nog där rätt dag med, massa folka ute i solen som spelade kubb och grillade m.m. och solen sken ju så härligt hela tiden. Där var massa lägenheter på området, hittade flera stycken jag skulle vilja bo i :)

Åkte hem på kvällen och deppade lite för jag saknar Kent. Somande iaf snabbt tror jag (vaknade med stereokontrollen i handen...) och sov gott hela natten. Drömde att jag var gravid. Hmmm....

Btw så ska jag betala 7000 kr i kvarskatt. Grattis mig.

H ane bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback