Ja, då blir det lätt....

JObbat nu i veckan med då ja. Som vanligt.
Efter jobbet i måndags vart det Willys och igår var vi på Ikea.
Träffade Lesley där - jag stöter jämt på bollerupare överallt!
Sen åt vi god mat hemma, kycklingfilé, potatiskroketter, sallad
och bearnaisesås... och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt :)

Idag har jag lagat mat och nu ska vi städa. Har en sån där lagom
rolig städa-diska-tvätta-med-mera-dag idag.
Imorgon ska vi hem till Zandras mamma och käka middag :)
Fira Sofia som fyller 10 år och träffa Johan - spännande! Hehe
Sen hem o packa ihop lite grejer för på fredag åker vi till Kents
föräldrar direkt efter jobb och ska upp o hämta hans grejer.
Han flyttar ju in i lägenheten på lördag.
Och jag kommer sakna honom så... usch... :(

På lördag blir det sen myskväll med middag och se melodifestivalen
i nya lägenheten i Tomelilla.
Sen måste jag hem på söndag för möte och bowling med CUF.

Men vi ses i alla fall igen på hans födelsedag på tisdag!
Och jag har bara liiiite panik med vad jag ska ge....!
Fast jag kanske vet, bara det inte blir för tråkigt :/

Jaja, ha en bra kväll och sorry om det dröjer tills jag uppdaterar
nästa gång!

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Jojo

usch jag kan förstå att du kommer sakna honom... Men det är ju närmare än till Kalmar ;) Puss

2007-02-01 @ 00:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback