Sveriges nationaldag

Idag är det Sveriges nationaldag. Jag är ledig (inte ofta mitt i veckan..) och har längtat så mycket efter denna dag och att få njuta av ledigheten o bara ha det skönt. Men nu är jag så himla uttråkad! Usch!

Sov länge idag, käkade god frukost och sen spelade vi alfapet en stund. Käkade lunch och så  stack jag in till stan och Kent körde iväg till Kalmar (ska hälsa på en kompis ikväll o sen på jobbintervjuer imorgon). Hittade present till Amanda men inget mer så jag cyklade hem sen. Köpte jordgubbar på vägen så har ätit jordgubbar o glass nu när jag kom hem. Har inget å göra nu, ingen verkar ha tid å ses och solen är inte framm ens (även om det är varmt ute). Jag skulle kunna städa, vilket verkligen behövs, men det är så tråkigt. Suck.

Jaja... jag får väl göra det i alla fall. Eller nåt annat. Deppa lite kanske.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback