Inpackning

Sitter här och är duktig med en varm och fuktig handduk runt mitt hår. Har en inpackning i håret, för en gångs skull. Inte ofta jag gör det men min frisör har ju klagat förut :P Samtidigt som hon berömmer mig för mitt hår. Weird.

Okej dag på jobbet idag. Lite jobbigt med ena gruppen när i hade massage men jag hoppas de lär sig att slappna av så småningom. Ska träna vidare med dem.
Imorgon har jag massade med ettorna :) Alltid kul o mysigt!

Snart Mamma Mia nu också... jag längtar! Ska bli så underbart!

Jaja ska snart gå o skölja ur håret nu sen blir det att laga lite mat. Pytt i panna tror jag. Laga o laga... fan va kass jag e, lagar bara mat på helgerna numera. Dååligt. Frågan e om jag ens pallar laga pytt i panna. Tror jag har en liten pizza i frysen kvar sen helgen? Hmm....

Ha en trevlig dag iaf!
Snart är det sommarlov :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback