Påpekande

Har fått påpekande om att uppdatera lilla bloggen.
Bara det att mitt liv är så tråkigt just nu,
Vaknar, jobbar, kommer hem, duschar, äter, sover. That's it!

Fast idag var vi på stapelbäddsparken med barnen.
(stapelbäddsparken är typ norra europas största skateboardramp
eller nåt. alltså massa ramper o grejer.) Åkte lite skateboard idag också, vågade mig nerför en högre ramp idag men slog mig lite med :P haha... fast snart skaffar jag mig nog en egen bräda o lär mig åka på riktigt. Ser så sjukt kul ut!
Sen har jag jobbat till halv åtta idag, hade sommaplanering med fritids nu ikväll. Så har bara precis duschat o kollat mejl o så sen jag kom hem.

Imorgon ska jag klippa mig igen. Bara topparna som vanligt... sen ut o leta studentpresent o lite annat!

Såå... lite update det här i alla fall.
Några nya roliga bilder har jag inte eller nåt sånt o ja. Nåt särskilt kul att berätta har jag inte. Zandra ska försvinna till Bryssel men är ju i samma veva som jag flyttar till Växjö så blir ju lite som att vi skilts åt ändå just då.

Och Sofia kommer hem om bara en vecka!!! :D

På lördag är det Sommarnatta på Tingvalla o då ska det festat loss till Cascada, Joddla med Siv och Lasse Stefanz... haha... förfest hos Kent o sen party all night long! Alla som e på e mycket välkomna!

Nu måste jag på dass... eeeh... gokväll!

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha.. gu va kul! (Jag har fördomar) Du är itne första personen jag tänker på som skulle börja skejta :P fast det verkar väldigt kul... Får ta o låna hannas gamla bräda en dag. Hur går det med lägenhets letandet? När flyttar du? När du inte får bo på Rönnen längre? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback