2 timmar

Det blev två timmars jobb idag i alla fall. Alltid något. Ska iväg till fritids på en skola precis här i närheten o jobba mellan kl 14.30-16.30. Sen blir det, på med löparskorna och ut o springa direkt. Hoppas Kent känner för att handla innan jag kommer hem :)

Annars idag så har jag pluggat lite, gått en kort promenad i solen, käkat pastasallad till lunch, diskat upp all disken och dammsugit lägenheten. Varit ganska duktig med andra ord!

Nu tänkte jag sätta mig och plugga lite igen. Fast denna delen är svårare, jobbigare att göra. Analysera och så. Men intressant i alla fall! Sen borde jag typ ta en dusch innan jag ska iväg, men känns så onödigt när man ändå ska duscha efter att man har sprungit senare i eftermiddag. Hmm får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback