Glad!

Jag har fått jobb idag med :) De ringde redan igår men hann inte skriva då.. så idag blir det jobb från 10-16.45. Skönt. Jag behöver verkligen lite timmar nu!

Det blev ingen löprunda igår, kom inte hem förrän vid fem och då var både jag o Kent så hungriga så vi valde att laga kvällsmat istället och sen gå ut och gå en lång runda, ca 9 km eller 1,5 timmes promenad. Kändes i benen på slutet faktiskt, kan va för att vi gick nästan lika långt i måndags med.

Ikväll blir det kanske fest, fast vädret såg okej ut imorrn med så kan tänka mig att det blir imorrn som planerat. Hade passat bra för mig ikväll egentligen, Kent kommer ändå inte vara hemma förrän typ tidigast kl. 21 eftersom de har föräldramöte på skolan så. Bättre om vi hunnit umgås imorgon då ju! Men vi får se.

Jag tog massa fina bilder igår när vi var ute och gick förresten. Älskar att gå vid vatten, så fint. Ska lägga in senare, ikväll kanske om det inte blir fest. Hinner inte nu för jag ska göra mig i ordning och så.

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback