Onsdag

Jag blev väckt av vikarieförmedlingen idag, ska iväg o jobba :) Börjar 9.30 så ganska lagom. 9.30-16.30, som lärare i år F-2. Ganska lagom - och bra betalt! I alla fall jämfört med fritids.

Hade ju egentligen tänkt hinna baka bröd idag men shit happens. Får göra det imorgon istället! Ska försöka att inte jobba imorgon, behöver egentligen läsa då. Har mycket att läsa till nästa vecka så.

Ikväll kommer Kent hem sent som vanligt. Blir ju så med utvecklingssamtalen. 18.30 var det väl idag, eller lite senare. Kvällarna blir så himla korta då. Som igår, vi åt direkt när han kom hem sen gick vi en promenad och sen var kvällen typ slut. Diska, duscha m.m. och sen Klass 9A, sen sova. Har iaf sovit gott men det är sjukt varmt i vårt sovrum... Jag vaknar helt genomsvettig nästan varje natt numera. Jobbigt. Ändå har vi ingen värme på därinne.

Nu ska jag borsta tänderna och fixa till mig.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Inte så snabb?! Mygod... Jag ska försöka hinna träna upp någon sorts kondition på en månad nu :P

Postat av: gisela

De kommer de kommer! Har inte internet hemma bara, så sitter vid pappas dator nu men här finns ju inte bilderna, de är hemma. Men de kommer :)

2008-04-02 @ 17:31:34
URL: http://youregonnacrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback