Hej mitt vinterland!

Åh så vackert det är med snö! Det började snöa igår kväll och har kommit en del inatt. Blir så kanonfint på vårt granrisprydda balkongräcke :) Jag var ute och gick en promenad innan idag, riktigt vackert. Nere i skogen såg det ut som ett drömlandskap, med snötyngda träd och alldeles vitt överallt.

Idag har jag pluggat en del och sen i eftermiddag ska jag jobba. Jobbade igår och i tisdags också, så kommer ju bli lite lön i januari med i alla fall. Glad för alla pengar man lyckas jobba ihop! Dessutom har jag fått löneförhöjning på vikarieförmedlingen med nästan 6 kronor i timmen! Woohoo!

Imorgon bär det av ner mot Malmö och på lördag ska vi till Tivoli i Köpenhamn. Ska gå där med Lollo och Allan så blir nog riktigt kul och mysigt. Hoppas ni är lika galna i att åka karuseller som vi är... Ska hinna med att besöka mina föräldrar med, blir nog att vi sover hos dem iaf på lördag natt.

Kent har julbord på jobbet ikväll, så han och några till ska övernatta på ett hotell i Ljungby. Blir lite ensamt här hemma men Zandra och Camilla kommer iaf hit och håller mig sällskap mot att jag bjuder på middag. Haha! Blir säkert något gott till "Du är vad du äter" också, som traditionen bjuder...

Kommentarer
Postat av: Malin

Min mamma skulle leta efter skridskor hemma hos mig hoppas, hoppas, hoppas. Det känns ju värsta New York mysigt med en isrink mitt i stan :) Kankse inte riktigt, men nära :)

Postat av: Malin

Det lät som en konstig is, men nu är jag ju beredd på det, så tack så mycket för tipset :)

2008-12-05 @ 10:23:42
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback