Back to work

Så var det en ny vecka och dags att ha praktik igen. Idag får jag skjuts dit, Kent ska hem till sina föräldrar nu på sportlovet för att hugga i skogen och kör då ändå förbi så. Perfekt för mig! Mindre perfekt att jag ska va ensam här ända tills på fredag. Inte sovit här ensam någon natt förut, kommer kännas konstigt. Men jag överlever!

Blev ingen dans igår. Både jag o Kent somnade i soffan istället, så hade verkligen inte pallat. Idag blir det ju heller ingen eftersom Kent inte är hemma och jag inte har någon bil (så kan inte ta mig dit).

Nu ska jag sminka mig färdig, men måste bara bjuda på denna tjuvlyssningen från
tjuvlyssnat.se först:
---
Öppningsdag på Ikea-varuhus i Ryssland.

Ingvar Kamprad står vid en av utgångskassorna och hjälper kunder att packa varor. En mamma och en liten pojke står i kassakön och pratar (på ryska).
Mamman: Ser du den gamle mannen som står där och packar ner kundernas varor?
Pojken: Ja?!
Mamman: Om du inte är duktig i skolan och sköter dina läxor så kommer du också sluta som den där mannen... med ett dåligt betalt jobb!
---
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Gisela

Haha om hon bara visste.... ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback