Fri från virus!

Nu är min dator fri från virus igen. Jag har fixat det alldeles själv! Med lite hjälp av Dells tekniska support men i alla fall.. jag är imponerad! Nu ska jag bara lyckas installera massa program på nytt (typ Microsoft Office-paketet m.m) och lägga in alla bilder på datorn igen och sådär. Lite surt med att internet inte är precis samma so innan (hade nån uppdaterad version) och lite sånt men men.. det funkar i alla fall!

Det bästa av allt (typ...) Jag fick en ny prenumeration på Norton Antivirus i 15 månader! Alldeles gratis. Så glad man blir! Haha.. hade fått köpa det annars men kostar typ 700 kr.

Idag är jag ledig men tyvärr verkar det inte bli nåt jobb. Annars brukar ju vikarieförmedlingen/skolan där jag vikarierat lite ringa mig lite hela tiden - men just idga när man är ledig så hör ingen av sig. Typiskt. Skönt då att internet fungerar i alla fall så jag kan roa mig med något. Plus att det tar ju en stund att installera allt på datorn med.

Nu ska jag fortsätta fixa med detta. Och läsa mina 28 olästa mail i hotmailen...
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback