Melodifestivalen

Okej, Amy Diamond var rätt bra faktiskt. Tyckte att refrängen var lite platt jämfört med verserna men låt gå. Christer Sjögren var ett skämt - men okej, väldigt kul. Kan tänka mig den som årets typ "skämtbidrag" i stora Eurovision Song Contest. E-type & The Poodles var inte lika bra osm jag förväntat mig, de har nog fått lite för bra kritik och den som jag faktiskt föll mest för var Velvet! Jag har inte gillat henne förut eller hennes låtar nåt vidare men årets låt tyckte jag var riktigt bra. Kanske var det flera med mig som tyckte så men inte röstade, för i Aftonbladets undersökning hade hon visst legat bra till. Men så är det!

Såg "Grabben i graven bredvid" igår med, och lite snuttar av Titanic i Tv4:as pauser. Den va helt okej, smårolig. Har sett den förut men det var på bio för många år sen så ville se den igen. Kent sov hela tiden :P Haha!

Idag har vi varit iväg och simmat, blev bara 60 längder men vi ska ju dansa i två timmar i eftermiddag med. Fortsätta med rumban och quickstepen. Jippie! Ska prova att dansa i mina nya skor idag, får se hur det går.. Ska bli kul i alla fall!

Denna veckan är vi uppe i 410 minuters träning. Det är inte dåligt det! Min näst eller tredje bästa vecka då. Minns inte exakt, rekordet är 444 minuter tror jag. Denna veckan har träningen mest bestått i promenader dock, gick ju 1,5 timme igår så.

Nu är min mat klar när som helst så måste gå och fixa med den!
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback