Äntligen!

Nu kom jag in på bloggen igen så att jag kan uppdatera. Fungerade inte innan idag, skulle byta bloggportal eller vad sjutton det är för något, men nu är det fixat i alla fall!

Dagen har varit helt okej, hade bild i förmiddags och därefter fick jag samtal från vikarieförmedlingen med lite jobbdagar, alltid välkommet! Fick dock ändra en tid på måndag när jag egentligen skulle göra en annan viktig sak men hoppas att det inte påverkar resultatet. Och ja, jag är hemlighetsfull (mest för att jag inte själv ska bli besviken).

I eftermiddags tog jag en långpromenad. Glömde kameran tyvärr. Ni skulle se hur fint det är att gå här. Vår en-timmesrunda består av först helt mysig, fin skog och sen öppna betesmarker med kossor och kalvar på. Sen följer en stund längs med en rätt stor väg men med grönområden på andra sidan. Efter det kommer man till sjön Trummen som ligger jättefint och sen in i skogen igen och sen hemma. Urmysigt!

Ikväll blev det tacogratäng till middag. Har tagit bilder men orkar inte lägga in på bloggen just nu. Ska försöka lägga in imorgon, kanske i samband med att jag startar min nya matblogg? Vi får se. Isåfall får ni receptet med. Det är Kents favoriträtt kan tilläggas :)

Strax ska vi börja kolla på film, High School Musical, och till det blir det för första gånngen i år svenska jordgubbar med vaniljglass och kanske lite chokladsås på det. Grymt gott!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback