Stackars Charlotte!

Det var faktiskt min första tanke när jag såg resultatet igår kväll. Så synd om henne. Jag tyckte framträdandet verkligen var världsklass, hon är grym och låten är grym. Dessvärre är det vl vi här i Norden som gillar den sortens musik.  Lite tråkigt för Charlotte som verkar ha slitit som ett djur inför schlagerfinalen, men hon verkar ta det med ro trots allt. I alla fall om man vågar lite på Aftonbladet och Charlottes blogg.

Kävllen igår var hur trevlig som helst! Värsta parmiddagen :P haha men det var skoj. Vi snackade massor, blev t.o.m. lite politiksnack och sen hästprat och annat. Schlagerfinalen såg vi och sen iväg till grisfesten där vi började med att utmana varandra i luftkuddehinderbanan. Haha! Först klättrade helt högt och sen åka kana ner, sen emellan, under och över massa grejer och sen i mål. Kent vann tyvärr. Hehe

Sen en sväng in i karaoketältet där de visade schlagern, vi kom precis när resultatet blev färdigt. Därefter inköptes lite dricka och sen blev det lite nattkäk för oss (varsin burgare - mums!). Kvällen fortsatte i discotältet och sen avslutades det i karaoketältet där vi dansade igen och gamla kompisar till Kent o Markus dök upp. Lite skoj. Haha! Kents kompis sa till mig att jag funnit en jäkligt sjysst kille och frågade om jag träffat föräldrarna och så. Eh jo, vi har vart tillsammans lite drygt 1,5 år svarade jag... Så blev han lite lack för Kent som inte berättat men de har inte snackats vid ju! Haha

Sen gick vi hem och somnade på fläcken. Sov som en stock till halv tio och vaknade sen pigg som en lärka och fixade fram lite frukost. Kokta ägg, hembakat bröd m.m... Älska frukost :)

I eftermiddag ska vi gå långpromenad, minst 1 mil. Sen ikväll har jag använt en av mina älsklingscheckar så Kent ska bjuda mig på mat och jag har bestämt desserten som blir små fruktpajer (ni vet såna som ser så där lyxiga ut på konditorier, typ). Vi får se hur han lyckas med dem, ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback