Dansedag

Måndag kväll innebär buggkurs som vanligt och det ska bli skoj! Dock känner jag att framförallt mitt ena ben är väldigt trött, det liksom gör ont i det av trötthet (brukar kännas så ibland när jag verkligen behöver gå och lägga mig på kvällarna). Jag kan ju inte gå och lägga  mig nu i alla fall utan jag får helt enkelt hoppas att det håller för dansen en timme ikväll.

Idag har jag varit ledig hela dagen så har kommenterat en klasskompis text (skoluppgift), gått en lång rask promenad, städat hela lägenheten och sedan gått lugn promenad med Zandra. Dagen har gått rätt fort faktiskt och nu väntar jag bara på att drömprinsen ska hämta upp mig i sin läckra bil och köra till dansen.. Haha! De har nåt möte ikväll, så han kommer inte förrän efter sju..

Till dess vet jag inte vad jag ska hitta på. Har redan läst alla bloggar tjugo gånger idag känns det som. Vi får väl se om det dyker upp nåt spännande i mina tankar.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback