På schemat

Nu är det fredag = HELG = skönt! :) Ingenting står direkt på planeringen inför helgen.. eller jo, vi ska till Kents föräldrar imorgon över dagen. Annars blir det nog mest en myshelg, imorgon är det ju fotboll så får ladda upp med lite chips!

Idag har vi haft bild, som inte gav någonting känns det som tyvärr, och på rasten unnade jag mig att köpa en chokladboll. Kan inte minnas när jag gjorde det sist... God var den i alla fall, och njöt av den det gjorde jag. Sen när jag kom hem skulle jag fixa till lite lunch, fick bli hmm hur förklarar man? Stekt kyckling med currysås och sen hade jag först skalat potatis, morot och en bit rotselleri som jag därefter "skalade" igen med potatisskalaren. Sen råstekte jag det. Blev väldigt mumsigt i alla fall!

I eftermiddag blir det kanske simhallen. Känner mig inte speciellt motiverad men något borde jag ju hitta på. Armhävningar är det dags för idag med. Suck. Det är jobbigt! Men men, vi får väl se om vi klarar våra 100 stycken om 4 veckor...

Hoppas ni ska hitta på nåt kul i helgen!

Kommentarer
Postat av: gila

Jag har börjat älska armhävningar :) Och råstekta grönsaker är något av det godaste som finns!

Postat av: Madde

De är köpte på Ikea typ 9 kr per tallrik, andrahandssotering. Pajen blev jätte god!

2008-10-11 @ 11:40:31
URL: http://madworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback