Lättnad

Fick ett telefonsamtal idag som gjorde mig så lättad. Hoppas verkligen att det är över nu.

Snart är det dags för skola. Känner mig väl förberedd faktiskt. Men sen har jag en hel del att läsa i helgen inför kommande veckor, har böcker som ska lämnas tillbaka i början av nästa vecka så får försöka läsa i god tid.

Fan nu börjar jag bli på dåligt humör igen. På grund av ett annat telefonsamtal. Faaaan. Varje gång. Jag pallar inte.

Ska försöka tänka bort det igen nu. Snart göra lunch istället och försöka fokusera på något annat. Sen iväg till skolan, sen in till stan o hämta ut Kents födelsedagspresent tror jag och sen myskväll :)

På lördag är det fest. Med folk jag inte träffat på år och dar... hehe.. men det ska bli kul! Partaja på Sivans natten lång :) Inte ofta vi e där men får passa på ibland och då ska det festas ordentligt.

Kommentarer
Postat av: gila

Visste du skulle skriva :)

Jag ska ta och läsa den när jag läst ut min "skolbok" nu, I taket lyser stjärnorna. Därefter ska jag läsa Michael Connellys Blodspår och berätta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback