Åter igång!

Nu börjar jag äntligen komma igång med träningen igen. Igår simmade jag en halvtimme, hade ork att simma betydligt längre men armen gjorde ont så vågade inte med risk att ha en svullen, ond arm idag. Den är dock bra, så jag avslutade visst i tid! Idag ska jag jobba en stund i eftermiddag, därefter tänkte jag ta en sväng inom gymmet och köra crosstrainern en halvtimme. Sen hem och äta middag :)

Imorgon blir det kanske träning igen. Ska jobba till 14.45, så vore perfekt att köra inom på vägen hem då med. Ryggen börjar kännas bättre nu så kanske kan det bli lite styrketräning då? Fast egentligen borde jag mest av allt komma igång med löpningen igen. Har tappat en hel del nu på de veckor jag undvikit träning på grund av förkylningen.

Annars är det fullt upp med fördjupningsarbetet, men jag har redan skrivit klart det jag ska göra tills imorgon eftermiddag. Dock känns väl inte texten helt hundra direkt. Svårt att koppla till frågeställningen... Vi får se vad de andra i gruppen säger!

Nu ska jag diska lite, sen packa träningsväskan och så iväg om en och en halv timme ungefär. Ska bara jobba drygt två timmar så.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback