Godmorgon!

Kanske lite sent med ett godmorgon nu, när jag har varit uppe i ett par timmar... Började dagen med morgonpromenad runt Trummen. Jag älskar den rundan! Hade inte tänk gå ut idag, men solen lyste och det var nästan helt vindstilla så jag kunde inte låta bli, framförallt inte när man har en så vacker runda att gå. Jag gick ut som en zombie (fruktansvärt trött) direkt efter frukost och kom tillbaka som en människa (något piggare). Nu känner jag mig i alla fall fit for fight igen!


Bild från igår, taget från bron...

Ska strax iväg till Therese för att grupparbeta lite. Ska planera färdigt och öva lite på redovisningen (tror jag) och lite annat. Om en vecka är allt jobb med fördjupningsarbetet över. Ska bli skönt. Sen har vi bara ett individuellt arbete inom sex & samlevnad kvar att skriva den sista veckan, sen är det sommarlov! Fast jag hoppas ju på jobb såklart...

Imorgon kväll åker vi till sommarstugan. Längtar sjukt mycket. Ska bli så skönt att komma iväg, bara ta det lugnt och lata sig... Hoppas på att det blir en del sol med, så att man kanske kan få lite färg. Det blir kanske en runda till Kalmar med för shopping nån dag, bland annat ska en ny bikini inhandlas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback