Härliga måndag!

Jobb idag gick kanonbra. Fick bakat två sorters kakor, spelat fia m.m. Hade en bra dag! Därefter hämtade jag upp Zandra för att tillsammans tillbringa en stund på gymmet. Fick ordentligt med träning. Jag är så glad att jag skaffade gymkortet, definitivt värt pengarna även om det inte syns i spegeln än.. Ska försöka komma ihåg att mäta mig för att jämföra lite i slutet av denna månaden.

När jag kom hem satte jag direkt igång med maten, o sen åt vi ute på balkongen för det var så underbart väder. Alldeles stilla och varmt ute. Därför blev det såklart en kvällspromenad med, vår nya favoritrunda runt Trummen. Bra med ny bro :) Idag fick vi med oss kameran också och tog en hel del fina bilder. Sjön låg alldeles spegelbland, som ni kan se på bilderna... Vackert!

Andra sidan Trummen.... (vi bor på "slottssidan", om ni ser slottet...)

Söta ungar nere vid sjökanten...

Här finns ett vattenfall, som knappt syns. Men kolla så blankt det är!

Den nya bron! Och återigen, kolla spegelbilden.. hehe...

Jag trivs så bra här i Växjö. Det är en vacker stad, vi har alldeles underbar natur alldeles utanför husknuten. Det måste vara Sveriges bästa och vackraste Campus vi bor på...

Snart är det dags för sängen. Imorgon blir det grupparbete på förmiddagen och sen ska jag jobba 13.30-16. Börjar bli en bra månad det här... 23 timmars jobb än så länge (inräknat imorgon). Ger i alla fall lite inkomster! Nästa vecka har jag två helt lediga dagar med, så hoppas att jag lyckas få jobb där.

Sov gott mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Gila

Där behövs inga undersköterskor i Växjö? :) Gud vad vackert där är... jag vill aldrig bo i en stad, aldrig. Naturen på bilderna är jättefin :) Där skulle man gärna gå!

2009-05-19 @ 07:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback