Vad händer med mig?

Jag känner inte igen mig själv. Fick som panik över ett telefonsamtal. Samtalet var inte konstigt på något sätt, vanligt "jobbsamtal" men plötsligt kände jag mig bara jättekonstig efteråt. Gjorde ont i hela mig och tårarna började bränna. Cyklade hem direkt. Nu rinner de för fullt. Det gör ont i hela mig.

Det kändes ändå bra innan. Som att "det fixar sig". Och så bara kom detta, helt oväntat. Jag känner mig helt slut. Vet inte vad jag ska ta mig till. Alla bilder jag ser framför mig. Jag vill inte se dem! Varför skulle du göra det mamma, varför?

Önskar att jag inte var ensam hemma. Önskar att Kent var här och bara kunde hålla om mig. Önskar att jag hade någon att gråta ut hos. Känner mig så liten och ensam just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback