Andra tankar

Ska försöka "rycka upp mig" lite nu. Har verkligen inte gjort någonting idag. Suttit här vid datorn och kollat igenom samma bloggar om och om igen. Läst alla nyhetsartiklar på expressens hemsida. Lyssnar på musik. Läst en stund i en deckare jag håller på med.

Visste inte hur jag skulle göra i eftermiddag men nu har jag bestämt mig för att åka till Alvesta och hänga med Kent ut i skidspåren. Jag mår inte bättre av att göra ingenting. Jag behöver röra på mig, frigöra lite endorfiner. Bara hoppas på att knäna håller, de krånglade lite igår och jag har haft känningar idag med.

Ikväll ska vi äta lövbiffsrullader med vitlöksost och rostade rotfrukter. Det var tänkt som lite god mat i helgen men då är vi bjudna till Johan på fondue så fick bli idag istället. Så, ganska oplanerat, blir det lite lyxmat på vår 39-månaders dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback