Malmöfestivalen dag 7

Så, nu har jag äntligen kunnat ge mig ut på festivalen igen!
Idag blev det, efter en massa letande för att hitta Zandra (hon ger konstiga instruktioner och vägbeskrivningar - jaaaa), Lasse Stefanz på dansbanan.

Va typ nära att döda Zandra efter att hon sett till att jag blev uppvjuden av en gammal gubbe som ville dansa väldigt nära och sjöng tonerna (observera tonerna, ej själva texten!) i mina öron. Hemskt! Senare fick jag dansa med en annan snubbe, han va rolig däremot. Hehe...
Och till slut vart jag uppbjuden av en kille i min ålder, men såklart kunde han ju inte dansa så bra då men jaja.... det var kul i alla fall.

Blev att stressa för att Zandra skulle hinna med sin buss och sen fick jag ensam ta mig ner till cykeln som väntade på stortorget. Gick bra å cykla hem iaf :)

När jag cyklade in till stan förresten, så vart där en bil som sakta ner och följde mig. Killarna ville köra ikapp - no way typ. Så körde de fram en bit, och sen saktade de in o vänta in mig igen, och gav mig en lapp med den ena killens nummer. Wohoo! Inte... Fast funderar nästan på att ringa bara för att liksom.

Nu ska jag sova, imorrn e de jobb som gäller igen.
Och bugga med pappa på dansbanan - I hope!
God Natt & Sov Gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback