Lycka :D

Ahh jag e så glad idag!
Kent har fått jobb i Tomelilla!
Bara 8 mil ifrån mig nu... *weee* nästan som sambos ju! Haha

Blev "avtackad" på jobb idag så fick fin blomma och choklad.
De är så söta... tycker om mitt jobb så mycket, trist att jag inte
får vara kvar.

Sen föräldrarna.. idag fick vi 3 askar till av Aladdin/Paradis (utöver
de två vi redan fått...), en ask med Anthon Berg-choklad och 2 lådor
holländska karameller från vår språkpraktikant från Holland.
Den här julen kommer bli farlig... Lär väl rulla in på nyår typ :P
Vi delade iaf upp de där första chokladaskarna så har en Paradis
hemma. Får se när den ska ätas upp, eller om den ges bort kanske.

Nu ikväll blir det nog biljard o nån öl med Jens o Peter.
Längesen jag hittade på nåt med dem så får väl hänga på för en
gångs skull.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback