Crazy girl

Jag gjorde en sjuk sak idag. Jag köpte ett par jeans. Bara det är typ sjukt ovanligt för att vara jag, framförallt eftersom jag inte skulle shoppa och detta var det ENDA plagg jag provade på hela Triangeln.  Dessa jeans var dessutom vita. Hur ofta köper man vita jeans? Fast jag har letat efter ett par i två år... Förutom detta så kostade jeansen nästan 700 kr. Som den fattiga student man är så har jag verkligen inte råd egetnligen. Men jag har två veckors öppet köp :) Hinner till och med upp till Ullared innan öppet köp-tiden har gått ut! Där har de lite mer studentvänliga priser. Typ.

Längtar till Ullared. Så sjukt kul vi ska ha, min bambitjej och jag :D Håller på att skriva ihop låtlistor för att bränna ihop lite bra cd-skivor. Just nu rör sig låtar som Bumbibjörnarna, Hard Rock Halleluja, Jag ljuger så bra och Hips don't lite mest i våra tankar. En sak är säker i alla fall, resan kommer bli så underbar när vi cruisar fram på motorvägen efter Laholm (där det e högre hastighet :P) och sjunger, flirtar med killar i bilarna som kör förbi och bara flummar!

Ikväll har jag bakat pitabröd och sen käkat det med köttfärsfyllning. Mums!
Imorgon blir det skola på morgonen, mycket att göra!
Sen iväg och klippa sig... oooohh.. av Gisela :)
Och därefter den stora utmaningen; 10 km-loppet.... Oh my God. Varför anmälde jag mig till 10 km och inte 5? Jag e verkligen störd... Men jag ska göra mitt bästa!!

Ha en bra kväll alla sweeties!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback