Klarat milen idag!!

Jag fixade milen! Wow! Det trodde jag aldrig! Haha!
Man hamnar i ett lyckorus tror jag.. så himla härligt!
Tiden var ju inte såå dålig heller, 1 h 10 minuter. Jag har ju aldirg sprungit en mil förut så.. och höll ända samma tempo som på vanliga 5 km. Imponerad av mig själv - japp :)
Blodomloppet var det jag sprang denna gången förresten. Nästa utmaning blir Broloppet!

Dessutom har jag fått håret klippt idag, av Gisela!
Blev nöjd, absolut. Även fast det känns kort.. hehe... men så är det ju alltid.

Nu ska jag dra på mig mys-pyjamasbyxor och sen blri det lite snack framför teven.

O just det, Sofia! Jag träffade din mamma på Blodomloppet också :)
Ha en trevlig kväll, folks!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Härligt!Starkt jobbat får jag säga.

2006-05-30 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback