Waiting

Sitter o väntar på Jens.
Vi ska ut och springa.
Shit, jag måste verkligen skärpa mig nu.
En vecka sen sist jag var ute, och ytterligare en vecka till föregående joggingrunda. På gymmet har jag inte vart på två veckor heller. Men imorgon ska jag dit!

Fått pluggat bra idag. Faktiskt.
Ikväll blir det den senaste Harry Potter-filmen och så ska jag bli bjuden på mat :)

Killen har hört av sig.
Men han är visst iväg hela tiden.
Haha.
Just de dagarna då jag är hemma hela tiden.
Whatever.

Jag längtar till sommaren.
Får se om jag får någon användning av denna söta klänning då :P
65995-38

Blir ju lite skum bild såhär, men ska försöka fixa fram nån som kan fota mig nån gång istället... den är i alla fall ljusgrön med massa söta spetsar och jag känner mig som en skolflicka i nån gammal film från 30-talet som min pappa skulle älska.....

Kommentarer
Postat av: gish

ÅÅÅÅÅÅH! Jag skulle ha den klänningen!! :'O

Men den är iaf väldigt fin :) Bra val!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback