och en fortsättning på föregående inlägg....

Nu har jag skaffat åtminstone ett deltidsjobb.
Ska bli en sån där hemsk reklamutdelare som prackar på folk grejer.
Tydligen ska det i alla fall vara en bra produkt (även om vi inte får veta vad det är förrän på måndag när det blir kickoff och middag), så jag hoppas det blir bra!

Tidiga morgnar ska jag ställa in mig på i alla fall. Jobbar kl. 06-09 och sen kl. 11-13., börjar nu på tisdag.

Om det är någon mer som söker jobb så söker de personal! Går att träffa dem på Adelgatan 4, Mayfair Hotel imorgon kl. 9-20 eller på torsdag. Lätt att få jobb - garanterat, och man jobbar så mycket man vill, typ.

Kolla
annonsen om ni vill!
Nu ska jag snart lyssna på Maud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback