Annandag påsk

Det är grått ute, regnet öser ner.
Vi har just sett vår femtioelfte film denna helgen, typ, men när det är sånt här väder gör det ingenting. Farväl till Falkenberg var riktigt dålig men vi fick istället garva åt American Pie-the wedding och bita på naglarna till några Beckfilmer. Känns som vi jämt kollar på Beck, men jag har ju faktiskt fått ge mig och inse att jag gillar dem :)

Igår kom vi på ett sätt att roa oss om vi inte kan komma på nåt att göra. Vi skriver lappar och lägger i en burk och sen drar man en och gör det som står på den. Blev bara massage och diska igår, men var iaf mysigt med massagen... och så sparar vi lapparna till en annan gång. Vissa var dock lite knasiga... "ringa Zandra" eller "vattenkrig i duschen". Skoj i alla fall :)

Tingvalla va också roligt! Men shit va jag blev dragen.. vi spelade Fia med hutt härhemma (har blivit många fia utan hutt med denna helgen) och det gick sådär för mig, däremot fick Kent dricka massor på ölspelet. Så vi va hyfsat onyktra bägge två. Perikles va grymma såklart och vi dansade och hade oss :) Massa buggande! Inte fanns där nåt Black Jack-bord heller så pengar hade vi kvar när vi kom hem för en gångs skull. Haha!

Nu håller Kent på att förbereda lektioner tills imorgon. Sen ska vi nog fixa lite käk och jag kanske ska samla ihop mina grejer som är hyfsat *hmm* utspridda i lägenheten. Ska se om jag lyckas ta mig in på msn med en liten stund kanske. Och så ska jag pussa lite på mitt lilla vårtsvin *asg*

Tjingeling!


ooh just det. Janina hade frågat om det var schlager-Carola i affären och japp det var det! Glad Påsk på dig med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback