Ännu en vän i bloggosfären

Nu har Madde också hittat till bloggvärlden. Härligt!
Jag ser fram emot många intressanta inlägg från henne i framtiden.

Dagen har bjudit på massor av utevistelse, jag har varit i Stapelbäddsparken (typ Nordens största "rampbana" eller vad det kan heta, massa ramper för inlines och skateboard) hela dagen typ. Jag åkte lite skateboard... roooligt! Ungarna va grymma, många av dem. En härlig dag.

Sen när vi kom tillbaka gick fritidstiden fort och väl tillbaka i stan gav jag mig ut på en liten cykelrunda och sen hem för å tvätta och käka hemamlagad pizza (för tredje dagen i rad... värmer rester hehe).

Om bara 2 dagar ska vi iväg till Halmstad för romantisk weekend *tihi* Det ska bli superfint väder så passar perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback