Skärtorsdag

Nu är arbetsveckan slut, äntligen och det är dags för påsklov!
Som jag har längtat.... hehe.. den här veckan har känts lång.
Men nu är det fyra lååånga, härliga lediga dagar framför mig.

Alldeles strax kommer Kent och sen ska bilen fyllas med väskor,
sen vidare till Willys för påskmatshopping och sen blir det nog en
tur på Mobilia för att leta efter skor och vårjacka snabbt också. Lär
väl inte bli några inköp men hoppas kan man ju :)

Igår var jag ute och sprang med Erika. Skönt att komma ut till
Bulltofta igen, men jag körde rätt hårt. Blev en bra tid, och tro det
eller ej men det känns bra idag så hade nog pallat en runda idag
med. Det ska jag dock inte göra men ändå....

Ha en trevlig påsk, jag ska försöka uppdatera nån gång under helgen
från Tomelilla också. På lördag är det Tingvalla med Perikles och
det vore skoj om nån mer ville hänga på :)

Påskpussar till alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej ängeln =) Hoppas du får en mysig påskhelg!! Jag har blivit moster *wee* till en liten Hadjar, supersöt!! Men du hon carola ni såg, e det schlager carola lr ngn "ny" carola?? Puss

2007-04-05 @ 23:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback