Träning

Nu har jag precis kommit in från dagens joggingrunda (och förmodligen veckans enda...) Joggade i drygt 25 minuter idag, längst tid hittills i år och för att vara den sjätte gången eller nåt sånt jag springer denna våren så är det helt okej. Eller ja, riktigt bra för mig faktiskt!
Var perfekt väder ute idag också att springa i, och att njuta av på jobbet. Men måste skaffa mig solkräm, kommer bränna sönder ansiktet snart annars. Näsan och kinderna är redan väldigt röda så. Är ju ute hela dagarna känns det som! Men jag gillar det, vid den här tiden på året och i sånt här väder har jag bästa jobbet :)

Nu ska jag ta mig in i duschen, sen slänga ihop nåt att käka och sen ringa Kent (se om jag för en gångs skull hinner före idag!). Imorgon ska vi äntligen åka till Halmstad för vår myshelg :D



Sötast i hela världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback