Uppdatering

Lång tid mellan uppdateringa nuförtiden. Sorry.
Maten på jensens i söndags var sååå god! Min nya favorit är pepparsteken med pepparsås och råstekt potatis. Kan knappast bli godare!

Har sprungit 5 km i tisdags och 3,6 idag. Börjar bli lite ordning på det hela men upptäckte att jag trots allt ligger efter jämfört med min träning förra året. Typiskt. Får börja springa 5:an mycket oftare. Blir den på lördag i alla fall!

Igår var vi på spex i Helsingborg. Det var kanonkul, skrattade massor! :)
Henry Ford - eller Lucky Lukes första bi(l)roll hette spexet. Vi var på sista föreställningen så är väl inte lönt att jag rekommenderar den men annars hade jag gjort det.

Nu ska jag käka lite mat här. Gryta med kött och apelsin som vi gjorde i lördags. Va riktigt gott, kryddigt!
Sen blir det att fortsätta tvätta.. suck...

btw ska jag se till å sola benen imorgon. Ska ta med mig shorts/kjol till jobbet imorgon så jag kan byta om inför fritids. Såå varmt att gå i jeans hela dagarna ju.

Ha de gött!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback