Hej världen!

Nu har jag internet här i Växjö med. Vår lägenhet är supermysig!
Jag kommer lägga in bilder så fort alla kartonger och annat som ska tömmas är tömda och uppställda i förrådet. Blir kanske till helgen eller nåt.
Det visade sig att internet ingår i hyran *niiiice* så jag kunde egentligen kopplat upp mig redan i söndags! Hehe... Men vem pallade det, så som vi fick slita med lådor o möbler? Gick i alla fall väldigt smidigt, tack vare alla frivilliga insatser!
Så TACK mamma, pappa, Erik, Sofia och Hanna för all hjälp!

Imorgon bitti åker jag ner till Skåneland igen, dags att städa ur lägenheten. Jag har fortfarande inte bestämt mig om jag stannar tills på lördag eller åker hem torsdag kväll. Borde väl göra det innan jag åker antar jag, så jag vet hur mycket jag ska packa. Nånstans vill jag väldigt gärna se The Ark på fredag och träffa alla kompisar en "sista" gång och sådär, men samtidigt vill jag gärna vara här i lägenheten med Kent :) Kommer ju va borta nästa helg med så... fast då e han det med, i Malmö! :P

Nu ska jag snart ta o fixa lite lunch. Sen blir det att bära kartonger, mina lådor e ju rätt så tömda nu.
Ikväll funderar jag på att gå på teater, nån gratis typ friluftsteater antar jag. Såg reklam för den när jag va i stan innan idag. Har passat på att fixa telefon och andra bra grejer idag med! Så snart kan ni ringa mig också ;)

Ha det bra!
Kramar från en nybliven smålänning

Kommentarer
Postat av: gisela

Hej! Japp det e Jokkmokk bord + stolar! :) Vi har ju inget köksbord så vi kommer behöva de.. plus säng o bäddmadrass. Puh en hel del! Men när det e köpt så är det köpt :) Du får visa bilder sen!
Vi flyttar in den 14 september... skriver de sista papperna då iaf, och får nycklarna så lär börja flytta dit grejer direkt.
Lyx att bredbandet ingår, vårt kostar extra ifall vi skulle ha det. Vi har ej bestämt oss än men hur fasiken ska jag klara mig utan internet!? :O
Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback