Oh my god

Nu börjar nollningen komma igång ordentligt. O idag e sista dan jag kan va med. Fan. Hade så sjukt jävla kul igår. Först lekar o sånt på dan, sen på kvällen gick vi in till stan o så va där lekar där med, sen vinbrännboll. Lagledarna mot nollorna. Men lagledarna bara fuskade hela tiden, snodde konor och blandade ihop allt vin i en hink så de smaka typ skit m.m..... sen va vi några stycken på McDonalds o käkade, sen drog vi till Pudas, studentpuben inne i stan.
 
Där stod nationerna o bjöd på sprit (eg informerade o försökte locka medlemmar tror jag...) o jag o Elin gick flera varv o drack så jäkla mycket shotar o så lärde jag henne "full idag och full imorgon"-låten så vi sjöng den hela tiden till alla shotar. Våra lagledare (och andra) kollade konstigt på oss. Sen hade de satt upp en sån där lång kögrej (som man ska gå igenom för att komma in) men den va avstäng rätt mycket eftersom det inte va såå mycket folk. Men vi hoppade över det där staketet ändå (dvs typ 6-8 grindar nånting) tills vi var framme vid kön (som inte behövt hoppa alls hmm). Sen gick vi in o dansa som fan. Hade såå skoj! O jag försökte fixa masa poäng o dansa med Pedalstyrelsen o sånt liksom. Sen ramla jag o slog mig, men de gjorde inte så jävla ont då som det gör nu.. faaan... o sen dansa vi lite till o sen ville jag gå hem men det tog tid. Vi gick ut o så va där ett tält så ville Elin dansa mer o jag dansade lite o sen satte jag mig.

Då kom en annan kompis o fråga hur de va, o jag bara började gråta helt mycket. Jag vet fortfarande inte varför. Skitskumt. Så gick vi, o så övertalade hon mig att ringa Kent o be honom hämta mig. Men jag ville inte för han skulle ju upp o jobba o så o de va pinsamt som fan men så ringa jag ändå o han kom o han va jätteorolig för jag hade ringt honom o bara grät jättejättemycket. O jag tror jag grät tilsl jag gick o la mig typ. Sen när jag vaknade imorse hade jag helt ont i armen, slått i vid armbågen värsta blåmärket o har skitont där hela tiden, plus att jag slått mig precis vid ögat, typ ögonbrynet. Väldigt ljust blåmärke men gör fan lika ont alltså. O så har jag slarvat bort mitt busskort o mitt kort som visar att jag är med i Pedal (här på campus). Tur ändå att både körkortet o bankkortet är kvar men de andra som jag hade med är borta.. hmmm...

Om 2 timmar kör vi igång med skattjakt här igen. Det känns som jag fortfarande är full nu så jag hoppas jag nyktrar till tills dess (utan att bli bakis) o sen är det bara att tuta och köra! Ikväll är det Sivans som gäller. Paaaaarty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback