Världens sjukaste grej


Det här är världens sjukaste grej. Sååå pinsamt och jag är troligen helt störd som berättar det på mig blogg för alla möjliga och omöjliga typer. Men i alla fall. Ni kan väl få er ett gott skrattt eller nåt :)

När jag kom hem från jobbet så gick jag på toa. Medan jag satt där och uträttade mina behov så slängde jag ett tuggummi i toalettstolen (konstigt jag vet och man borde nog inte slänga sånt där i men whatever, jag ville bli av med det bara). Sen när jag var klar gick jag ut och fortsatte med maten eller vad det nu var.
Lite senare när jag höll på med tvätten så kände jag att byxorna satt lite konstigt, som att de satt fast på kroppen. Tänkte att jag nog bara e lite konstig och får rätta till trosorna eller nåt, men sen när jag satt här vid datorn så gjorde det skitont. Jag försökte rätta till byxorna men det gjorde ännu mer ont och de satt fast.
"Shiiit" tänkte jag vad kan det vara?
Så jag tvingade av mig jeansen och ser tuggummit som sitter fast i rumpan på mig (det gör jääävligt ont, tro mig!!) och i jeansen.. Så jag fick hämta en sax och klippa av tuggummit så jag kunde ta av jeansen. Sen klippte jag loss trosorna och slängde dem. Sen kom det värsta, att dra loss det där jävla tuggummit (det gör oooont tro mig) och till slut fick jag ta rakhyveln och raka bort det sista.

Nån mer som gjort nåt klantigt på sistone?

Sen Gisela, vill jag gärna ha ditt recept på kexchokladpaj, jag undrade vad det var för nåt.. (du kanske inte har sett min kommentar eller nåt, så jag skriver det här med).

Om bara två dagar kommer min snygging hit och jag längtar så mycket efter honom!!
Tjingeling, ha en trevlig kväll.
Tugga lugnt!


Kommentarer
Postat av: gisela

att du berättar sånt här helt öppet ;)

jag har sett din kommentar och försökte lägga in inlägget med receptet på det men när jag skulle göra det funkade det inte att lägga in inlägget så. men jag gör ett försök nu igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback