Sommarnatta!

Årets sommarnatta var hur kul som helst!

Började med grillat o gott vin här hemma. Det va jag, Kent, Madde och Annelie. Blev lite på lyret bara av vinet haha så sen va de lika bra å fixa sig i ordning (inte kul å stoppa in linserna i ögat när det snurrar... hahaha). Sen satte förfestandet igång! Spelade först Fia med Hutt, jag vann STORT! Madde fick nog dricka mest... Sen körde vi vidare med ölspelet (pyramiden) o bluffade oss igenom. Sen blev det nästa spel, fyllespelet. Här fick nog alla i sig en hel del. Kunde snabbt konstatera att 4,5 liter läsk o lite till hade tagit slut. Samt några cider och en öl. Då var det dags å sticka ändå så vi vinglade bort till Tingvalla och in på dansgolven o regerade där :P Ute i tältet var bäst, så höll oss där typ hela kvällen. Blev positivt överraskad av Lasse Stefanz, de var helt okej. Kan bero på att jag hade danspartner hela kvällen med... hehe... Madde trodde de berodde på det. Men hon blev inte helt lottlös hon heller så ;) Cascada spelade bara några låtar och Whendays spelade typ bara när vi gick (på de golvet iaf). Så blev mest Lasse o gänget! Idag har jag vart lite bakis, men rätt okej ändå. OOOooont i fötterna däremot! Men jag klarade mig i mina klackar hela kvällen iaf. Fast en bit av stortånageln har försvunnit. Weird!

Nu vill jag bara ut o dansa igen!! Håller på o kollar lite dansställen o vad det är för band som spelar så man kan åka ut o träna sina buggkunskaper lite mer... synd att typ ingen (utom Kent) vill följa med bara.

Jaja nu ska jag sluta skriva här o gå o va lite social istället. Btw så ska jag sova här i Tomelilla inatt o kommer till Malmö imorgon igen efter jobbet. O imorgon kommer också Sofia hem från USA!! Äntligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback