Partytime!

Ikväll är det dags för fest :) Ska bli kul att träffa Malmögänget igen, partaja lite här hemma och sen blir det nog utgång till Oléo, som har ett golv med 80-talsmusik och ett med hårdrock. Passar bra i vårt gäng! Haha... Så får alla nåt de gillar.

Jag va ute o sprang igår. Rätt så skönt ändå faktiskt. Kollade mina tider nu jämfört med i höstas med och jag springer på ungefär samma tid/lite snabbare nu. Blev förvånad, trodde det gick snabbare då.

Idag ska jag ha bild nu på morgonen och sen är det dags för anställningsintervju. Iiiiihhh! Veckan har gått så fort så jag har inte hunnit tänka på det innan. Kanske borde börja förbereda mig snart eller så bara låter jag det gå som det går. Får se!

Nu måste jag borsta tänderna.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback