Härlig måndag!

Idag har vi åkt skridskor på praktiken. Gjorde en rejäl vurpa haha så har ett lagom mysigt blåmärke på knät. Men ungarna skrattade o jag med så whatever :) Sen tillbaka till skolan, jag lekte med dem under samlingen, bara blev så att jag höll i den. Hmm..  Sen åkte jag hem klockan tre och fick faktiskt gjort en hel del på vfu-uppgifterna, skrivit massor på datorn. Skönt! Imorgon kommer kursledaren från univeristet ut, men det känns rätt lugnt.

Ikväll har vi buggat, var kul idag. Vi lärde oss tre nya turer, känns som det går fort fram då. Det var sjukt mycket folk dock, nästan lite för mycket. Sen vi kom hem har vi fikat på lite frukt och vatten (nyttigt värre!) och kollat på Aktuellt. Spännande :P Jag har bakat bröd med, när jag kom hem från praktiken, så nu har vi nytt, gott, färskt bröd hemma.

Nu ska jag gå o lägga mig!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback