Sovmorgon!

Idag är det sovmorgon - börjar kl 12.00 (vilket innebär att jag ska åka härifrån 10.28). Hmm.. jag är inte så glad i mina pendlingstider om man säger så. Suck. Första dagen var i alla fall okej tyckte jag, men läraren jag skulle vara med hela dagen var sjuk så gick med en vikarie, men i alla fall. Idag ska min handledare vara där i alla fall! Barnen är lika goa som barn alltid är, typ :)

Igår var det buggkurs som gällde. Var riktigt kul faktiskt, inte som förra veckan då vi åkte hem helt deppiga båda två för att det gått åt h-lvete.... Hade skoj igår, flummade en del. Lustigt att man 2 dagar efter Melodifestivalen buggar runt till både Amys och Christer Sjögrens mf-låtar.

Ikväll är jag hemma halv åtta. Jag kommer dö. Av hunger. Van att alltid äta middag mellan kl 18-18.30, så idag blir det kriiiiiis! Kent ska laga maten i alla fall så den står på bordet när jag kommer hem. Skönt!

Annars händer inte så mycket. Ikväll är dte premiär av "Klass 9 A" på SVT, dokumentären om en niondeklass i Malmö som får de bästa lärarna under en termin för att bli en av de bästa klasserna i landet istället för en av de sämsta (rent betygsmässigt). Intressant att se, synd att det går så sent bara, kl 21.30.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback