Ny dag - onsdag

Idag är det onsdag och veckan fortsätter gå långsamt. Igår tyckte jag att det skulle vara onsdag och idag känns det som fredag. Märkligt. Om 45 minuter har vi föreläsning och träff med våra VFU-lärare, blir spännande - jag har ju aldrig träffat min tidigare. Sedan lunch och därefter seminarium igen. Seminarium hela tiden på den här skolan. Jag har iaf skrivit ihop några frågor, fast de känns rätt misslyckade och kanske egentligen handlar om något annat men whatever, och försökt skapa mig en bild av utvecklingsteorierna men det är komplicerat! Vi får se hur det går - tror det blir bra i alla fall.

Annars så har vi ju börjat på ett nytt pussel så jag har suttit med det nu på morgonen istället för att ta promenaden jag planerat in. Regnar ju bara ute så känns inte särskilt motiverat att gå ut. Suck. Jag är ju lite förkyld med så får skylla på det :) Blir inte många minuters träning denna vecka dock.

Kanske ska sätta mig och kolla igenom mina anteckningar en sista gång innan jag går iväg. Hmm. Frågan är dock om det hjälper? Jag kan ju teorierna och känner igen dem och så - men om nån säger typ "redogör för den kognitiva utvecklingen" så känns det väääldigt komplicerat. Även om jag nog skulle fixa det.

Lillördag idag firas med god mat ikväll. Kycklingfilé i creme fraiche och ugnsbakade grönsaker och sallad. lite rabarberchutney med till det tror jag. Kan knappast bli bättre! Hehe

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback