Halfway to hell

image349
Igår bestämde jag mig för att det var dags att testa att vaxa benen igen. Vaxkittet köpte jag för länge sen, men det har inte blivit av att använda det förrän nu. Kent var väldigt glad med, han gillar att plåga mig tydligen (det var hans uppgift att dra remsorna). Så nu är ena benet vaxat, men jag är inte helt nöjd faktiskt. Ska försöka ta det andra benet idag, och lite till på det första för att verkligen få bort allt. Det gjorde faktiskt inte så sjukt ont som jag mindes det, men planerna finns nog på att göra detta på salong nån gång istället, visst mycket dyrare men blir ett bra resultat och gör säkert inte lika ont när proffsen fixar det.

Idag väntar idrottslektion nu på morgonen (teori) och sen PBL-möte. Kent är i Lund idag med eleverna så kommer hem sent idag, tidigast kl 18 tror jag. Så då får jag ha middagen färdig :) Pizza blir det idag! Hemlagad såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback