Komiskt!

Nu sitter jag här igen, nyss hemkommen från jobb. Det hände en så lustig grej när jag jobbade idag. Det var jag och en annan tjej som jobbade på vår avdelning och hon läste till lärare så jag tänkte att då bor hon säkert på campus med så at jag kunde åka med henne och det kunde jag. Så frågade hon var på campus jag bor, o jag sa på stallvägen och här bodde hon med. Så sa jag att jag borpå nr 18 och det gjorde hon med och så frågade hon om jag bodde på 18C, och minsann det gör vi visst båda. Sen visade det sig att vi bor på samma våning också, i korridorerna mitt emot varandra. Ett sånt sammanträffande!

Fast eftersom jag kom hem så tidigt nu så är inte Kent hemma än. Typiskt. Lönt då att jag åkte ända hit istället för att hämta cykeln uppe vid bussen hehe. Men ska ju ändå upp där imorgon så hämtar den då. Jag ska på cellprovskontroll. Låter det lockande? Knappast!

Nej om jag skulle ta och börja fixa lite med maten så länge då kanske. Är lite småhungrig redan faktiskt. Ikväll blir det pasta med chorizokorvröra, typ (dvs nåt jag slänger ihop av det som finns hemma... brukar bli godare än det låter, faktiskt). Nåt liknande det här kanske:
image339


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback