Sista veckan

Nu är jag inne på sista veckan på min VFU. Känns lite märkligt, tiden har verkligen bara runnit iväg. Snart är sex veckor gjorda. Kommer sakna att inte vara där, plus att det känns som att jag kommer ha väldigt mycket att göra med skolan nu efteråt. Skriva rapport och uppsats. Stora uppgifter.

Men snart är det i alla fall jul! Mindre än en månad kvar till julafton idag :) Det blir en annorlunda julafton för jag ska fira med Kents familj och deras jultraditioner är inte detsamma som våra. Ska dock se till att ta med mig lite sillsallad, glasmästarsill och rödkål till julbordet. Så att det blir som jag vill ha det :P Haha.. vi får väl se! På juldagen bär det i alla fall av ner mot Skåne och mina föräldrar där vi stannar över nyår. Så Slagthuset på juldagen som traditionen bjuder och sedan nyårsfirande någonstans där i krokarna...

Nu ska jag hoppa in i duschen, har varit ute och gått en jätteskön promenad i snön i soluppgången. Vackert! Imorgon försvinner ju snön så bäst att passa på!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: gila

Vad ska ni göra på nyår? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback