Fluor

Är det inte typiskt att man blir svinhungrig typ när man går ut från tandläkaren - troligen enbart för att hon sagt till en att man inte får dricka eller äta något på en timme. Suck. Annars hade en frukt just nu inte suttit helt fel om man säger så.

Det gick iaf bra hos tandläkaren men har ett par hål på väg typ, så ska börja skölja med fluor varje dag. Hoppas den där flourlösningen inte är sådär överdrivet jätteäcklig som vissa brukar vara. Får se ikväll eller imorgon bitti...

Verkar inte bli jobb i eftermiddag så blir en hemmadag. Ska passa på att åka till Citygross och handla, hämta min cykel från verkstan och gå en lång, rask promenad i eftermiddag.

Berättade jag förresten att Annelie red in massa pengar åt oss igår? Hehe... Jag vann drygt 700 kr på loppet som hon vann! Hade satsat 30 kr... Heeeelt okej och väldigt välkommet i min tunna plånbok :)


Höstdag nere vid Trummen!

Kommentarer
Postat av: gila

Hmm... Vi åt kyckling iförrgår så det är jag inte sugen på egentligen... :/ Sanningen är den att jag har en hel del fisk, torskfile och någon annansort som jag vill "bli" av med, blir trött på att se de hela tiden när jag öppnar frysen. Funderar på torskfile i ugnen med tomat ch lök? Fundera gärna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback