Fredag igen!

Ännu en vecka har sprungit iväg och nu är det fredag och helg igen! Först ska det dock jobbas ett pass, 8.30-12 men sen väntar helgen. Ikväll blir det klassfest och jag ska försöka stanna där längre än på sittningen förra veckan *haha* Ska bli skoj i alla fall! Måste köpa dricka bara, men det gör jag i eftermiddag.

Min mobil som har varit på lagning i två veckor ligger och väntar på mig i Telenors butik nu så dit ska jag också försöka ta mig idag. Hoppas verkligen att mobilen funkar nu annars ska jag nästan kräva en ny telefon. Dåligt att behöva lämna in den på service efter 3-4 veckor!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Har idétorka. Borde kanske gå och göra mig klar istället så jag kan köra om en kvart. Ha en bra helg allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback