Ofrivilligt ledig

Jag trodde att jag skulle jobba idag men de verkar ha löst personalbristen så det blir nog inte så. Gick upp redan halv sju för att kunna åka direkt när vikarieförmedlingen ringde men tji fick jag. Kunde ha sovit några timmar till. Nåväl, har fått gjort lite skolarbete i alla fall. Har förberett frågor till min VFU-lärare imorgon och så har jag börjat skriva på vår seminarieuppgift som i och för sig inte ska vara klar förrän om 1,5 vecka men i alla fall.

Funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen. Zandra går ju i skolan hela dagen (alternativt förbereder sig inför skolan) så henne kan jag ju inte umgås med. Baka bröd kan jag inte göra för frysen är proppfull med grejer. Helt sjukt. För bara nån vecka sen var den nästintill tom (okej, halvfull men i alla falll). 4 kg kycklingfiléer, 2 kg kycklingklubbor och typ 2 kg köttfärs gör väl sitt till därinne kan jag tänka mig. På tal om mat ska jag se till att handla idag. Kanske ska baka kakor med, Kent har önskat mina dubbla havreflarn med kolafyllning tills hans föräldrar kommer och hälsar på på söndag...

Annars får det väl bli nån promenad. Jag har sprungit två dagar denna vecka men idag blir det bara promenad, sprang ju igår. Känner mig lite duktig faktiskt, trots allt godis jag proppade i mig på Novishmässan igår... Jaja, nu ska jag sluta svamla här. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: gila

Jo mitt hår ser ut som fan idag. Men ja... vi får se hur jag gör. Jag har ju också hört och blivit lärd att balsam ska ej vara i botten men så såg jag denna tjejen och hennes hår blev jättefint så att testa skadar ju inte :) kram!

förresten, vad hette restaurangen ni åt så god kyckling på? och vad hette rätten? ska skriva upp det :)

Postat av: gila

Vi åker på tisdag eftermiddag så det är bara fyra dagar till dess, snart bara tre :) Längtar som en tok nu, att få komma tillbaka ner dit! Ska skriva upp restaurangen och kycklingrätten iaf, för dit ska vi gå! Kram

2008-09-04 @ 20:39:07
URL: http://glorytogila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback