Rörelse

Idag är det rörelse som står på schemat (typ idrott). Vi ska vara ute hela förmiddagen, och det ser ju väldigt underhållande ut med mycket blött väder ute. Jag vet inte om det regnar, men är sån där superfuktig luft, med massa dimma, i alla fall. På med regnkläder med andra ord!

I eftermiddag ska jag plugga, plugga, plugga.

Så spännande är mitt liv. Ska försöka röra lite på mig idag med (förutom rörelsen haha) så blir nog promenad ikväll när Kent kommit hem, skulle tro att han också vill ha lite motion. Vågen visade bra idag så jag är glad :) Haha!

Ha en bra dag!
.. och hoppas du får det superhärligt i Bulgarien Gisela!

Kommentarer
Postat av: gila

Tack jag hade det helt underbart! :) Tyvärr delar jag dock ej åsikten om att chickan kavarman på sea star vardet godaste men det var okej :P har foto bevis på att jag åt det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback